1 Martie. Martisorul!

Posted: martie 1, 2010 in Sarbatori
Etichete:, , , ,

1 martie. Cred ca aceasta este ziua preferata a fetelor. Adica sincer…tu nu ai vrea sa primesti cate un martisor de la fiecare baiat pe care il cunosti?:))…e ca si cum implinesti inca un an…si martisorul e cadoul…..Am cumparat vreo 30 de martisoare. Am dat la toate doamnele din scoala, la colegele mele…si, PAMPAMPAM…nu va intereseaza mai departe :))))…
Mda…foarte frumos…am primit la pupici de m-am spart…:)). Am fost si la directoare…Cred ca a primit cele mai multe martisoare din toata scoala….defapt e cam logic….Toate clasele se duc la directoare si ii da cate un martisor. Am adus atatea cadouri doamnei invatatoare special pentru a ne distra si pentru a nu face ore si nu numai.Toata lumea imi spune:
– Vai, ce norocos esti ca o ai pe doamna Parvulescu Elena, esti cel mai norocos. As vrea sa fiu in locul tau. Asta e cam adevarat. Este cea mai buna doamna invatatoare din scoala. Nu pot da exemple ca sunt 700000 de exemple daca stau sa va spun.
Oricum La Multi Ani tuturor fetelor!!!

Abia astept ziua barbatului >:)

Lasă un comentariu